Vplyv faktorov vnímanej hodnoty na celkovú spokojnosť spotrebiteľov
Author info
Dana Hrušovská
Author
Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Source document
Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 313-319. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1
Cieľom príspevku je preskúmať faktory, ktoré prispievajú k spokojnosti spotrebiteľov, pričom sa zameriava na vzájomný vzťah medzi spokojnosťou a prvkami vnímanej hodnoty v kontexte potravinárskeho priemyslu v Slovenskej republike. Základná hypotéza predpokladá hmatateľný vzťah medzi spokojnosťou spotrebiteľov a faktormi vnímanej hodnoty. Na zistenie úrovne spokojnosti spotrebiteľov s potravinárskymi výrobkami je použitý komplexný dotazníkový prieskum. Výsledky sú analyzované pomocou regresnej analýzy s cieľom určiť štatistickú významnosť všetkých pozorovaných vzťahov.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00660-030, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
278.5 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.