Nové perspektívy vo výskume cudzích jazykov : zborník vedeckých prác. S. 55-63 CD-ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2014 / Stradiotová Eva ; Kunovská Ingrid ; Štefančík Radoslav. ISBN 978-80-969043-7-2
Jazyk reklamy, ktorý tvorcovia reklamných, inzertných textov používajú, má za úlohu nielen informovať, ale predovšetkým sprostredkovať intepretáciu informácie, resp. komunikačného posolstva, a presvedčiť o ňom čitateľa. Tvorcovia textov sa pri výbere jazykových prostriedkov stále častejšie orientujú na používanie atribútov výnimočnosti, odlišnosti.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E14 01410-010, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
69.4 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.