Počet záznamov: 1
Benchmarking a marketingová metodologie tvorby adresných hodnot
Názov Benchmarking a marketingová metodologie tvorby adresných hodnot Autorské údaje aut. Ludvík Čichovský Autor Čichovský Ludvík Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 8 (2003), s. 24-25 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá metodológia * manažment * kvalita * vývoj * kontroling * metódy riadenia * benchmarking * marketing Anotácia Objasnenie pojmu benchmarking a jeho význam. Prehľad zmien obsahovej náplne pojmu benchmarking. Chronologický vývoj zamerania benchmarkingu od roku 1960 do roku 2000. Manažment kvality a vývoj metodológie (vrátane benchmarkingu). Využitie monitoringu, reportingu, benchmarkingu a controllingu v manažérsko-marketingovej činnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 7-12
článok
Počet záznamov: 1