Počet záznamov: 1
Vplyv štátu na fungovanie obchodu na vnútornom trhu v súčasných podmienkach
Názov Vplyv štátu na fungovanie obchodu na vnútornom trhu v súčasných podmienkach Autorské údaje aut. Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 7-11. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá obchod * trh vnútorný * maloobchod * Európska únia * politika obchodná * politika hospodárska * správa štátna * organizácie * organizácie medzinárodné * orgány štátne Anotácia Hlavné faktory pôsobiace na obchod. Projekt jednotného vnútorného trhu v krajinách EÚ. Špecifické trendy pre obchodné podnikanie. Postavenie obchodu na vnútornom trhu a vplyv štátu na jeho fungovanie. Obchodný systém. Vplyv hospodárskej politiky na politiku obchodu na vnútornom trhu. Účel zriaďovania nositeľov hospodárskej politiky. Prehľad nositeľov hospodárskej politiky. Orgány riadenia hospodárstva v oblasti obchodu na vnútornom trhu. Vplyv orgánov štátnej správy na fungovanie trhu. Predpoklady pre rozvoj oblasti maloobchodu. Nástroje na ovplyvňovanie rozvoja maloobchodnej siete obce. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E03 00420-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1