Počet záznamov: 1  

Destination marketing management and national tourist organizations

  1. Názov Destination marketing management and national tourist organizations
    Preklad názvuDestinačný marketingový manažment a národné turistické organizácie
    Autorské údajeaut. Ľudmila Novacká
    Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia : Bratislava 24. apríla 2003. S. 43-45. - Bratislava : NITVV, 2003 / Veszprémi Sirotková Anna ; Obchodná fakulta EU Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené. ISBN 80-968342-4-X
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * manažment * marketing * ruch cestovný domáci * ruch cestovný zahraničný * organizácia
    AnotáciaÚloha destinačného marketingového manažmentu - vyžaduje spoluprácu štátnych a súkromných spoločností a verejného sektora. Národné turistické organizácie (NTO) - zodpovedajú za vývoj cestovného ruchu. Inštitúcie a hlavné úlohy NTO v krajinách. Snaha o rozšírenie cestovného ruchu za hranice krajiny.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.