Počet záznamov: 1
Destination marketing management and national tourist organizations
Názov Destination marketing management and national tourist organizations Preklad názvu Destinačný marketingový manažment a národné turistické organizácie Autorské údaje aut. Ľudmila Novacká Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia : Bratislava 24. apríla 2003. S. 43-45. - Bratislava : NITVV, 2003 / Veszprémi Sirotková Anna ; Obchodná fakulta EU Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené. ISBN 80-968342-4-X Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * manažment * marketing * ruch cestovný domáci * ruch cestovný zahraničný * organizácia Anotácia Úloha destinačného marketingového manažmentu - vyžaduje spoluprácu štátnych a súkromných spoločností a verejného sektora. Národné turistické organizácie (NTO) - zodpovedajú za vývoj cestovného ruchu. Inštitúcie a hlavné úlohy NTO v krajinách. Snaha o rozšírenie cestovného ruchu za hranice krajiny. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1