Počet záznamov: 1  

Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti

  1. Názov Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vývoj ekonomickej teórie a vzdelávania, uplatnenie a perspektívy v SR : medzinárodná vedecká konferencia : zborník. S. 228-230. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2110-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * systém CRM * konkurencieschopnosť * zákazníci * koncepcie * analýzy * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaAnalýza koncepcie vzťahového marketingu a vplyvu CRM na budovanie lojality zákazníkov. Konkurencieschopnosť a vzťahový marketing. Indikátory interakcie organizácia-zákazník.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00672-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.