Počet záznamov: 1
Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti
Názov Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vývoj ekonomickej teórie a vzdelávania, uplatnenie a perspektívy v SR : medzinárodná vedecká konferencia : zborník. S. 228-230. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2110-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * systém CRM * konkurencieschopnosť * zákazníci * koncepcie * analýzy * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Analýza koncepcie vzťahového marketingu a vplyvu CRM na budovanie lojality zákazníkov. Konkurencieschopnosť a vzťahový marketing. Indikátory interakcie organizácia-zákazník. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00672-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1