Počet záznamov: 1
New economics in turism marketing
Názov New economics in turism marketing Preklad názvu Nová ekonomika v marketingu cestovného ruchu Autorské údaje Bohuslava Mihalčová, Milan Droppa Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Spoluautori Droppa Milan Zdrojový dokument Nowe trendy w wychowaniu i edukacji czlowieka wspólczesnego. S. 46-55. - Lublin : Norbertinum, 2006. ISBN 83-7222-272-X Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ekonomika nová * ekonomika vedomostná * marketing * ruch cestovný * práca s verejnosťou * zákazníci * vzdelávanie * podnik malý * podnik stredný Anotácia Technológia na jednej strane a neustále sa zvyšujúci význam vedomostí na strane druhej. Vývoj vzdelávania na Slovensku. Nová ekonomika, vedomostná ekonomika. Úlohy marketingu cestovného ruchu v novej ekonomike. Využitie nových technológií. Snaha budovať dobré vzťahy so zákazníkmi. Význam práce s verejnosťou. Podmienky úspechu malých a stredných podnikov v podnikaní v cestovnom ruchu. Kategória EPC Odborné práce v zahraničných recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00668-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1