Počet záznamov: 1  

Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu

  1. Názov Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu
    Autorské údajeErika Pastoráková
    Autor Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Zdrojový dokument Finančné trhy : odborný mesačník pre teóriu a prax. Č. 3 (Marec 2007). - Bratislava : Derivát. ISSN 1336-5711
    Recenz.dok. Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá recenzie * kultúra * ruch cestovný * Slovensko * podnik * imidž * trh * Európa
    AnotáciaRecenzia na vedeckú monografiu autorského kolektívu, ktorá pojednáva o problematike imidžu slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Nová odborná publikácia nadväzuje svojim zameraním na trend rastúceho významu tvorby imidžu a kladie dôraz na aplikačné hľadisko imidžu v troch špecifických oblastiach (kultúra, cestovný ruch a agropotravinárstvo). Poukazuje na základné marketingové funkcie imidžu, najmä funkciu komunikačnú a identifikačnú.
    URLhttp://www.derivat.sk/files/2007%20jan-jun/HotMar2007RecenziaPastorakova.doc
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00489-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.