Počet záznamov: 1  

Veletrhy jsou pro budování image jako stvořené

  1. Názov Veletrhy jsou pro budování image jako stvořené
    Autorské údajeLucie Zumrová
    Autor Zumrová Lucie
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 4 (duben 2007), s. 24. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá podnik * imidž * identita podniková * komunikácia * zákazníci * veľtrhy
    AnotáciaMiesto veľtrhov pri komunikácii firemného imidžu. Komunikácia firemného imidžu ako cieľ firmy na veľtrhu. Veľtrh ako nástroj komunikácie. Oslovenie širokého spektra verejnosti. Vplyv konkrétneho historického, kultúrneho a spoločenského prostredia na imidž firmy. Dlhodobý proces vytvárania firemného imidžu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.