Počet záznamov: 1
Marketing strategy focus - customer equity
Názov Marketing strategy focus - customer equity Preklad názvu Marketingová stratégia upriamená na rovnosť zákazníka Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Business and management 2008 : 5th international scientific conference, 16-17 May 2008, Vilnius Lithuania : conference proceedings. S. 386-391. - Vilnius : Vilnius Gediminas Technical University, 2008. ISBN 978-9955-28-267-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Litva Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * zákazníci * manažment * hodnota * investície * konkurencia * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Riadenie rovnosti zákazníka. Stratégie riadenia zákazníka - charakteristika jednotlivých stratégií. Plán riadenia zákazníka. Investície, marketing. Riadenie rentability zákazníka na priemyselných trhoch. Úloha CRM technológií v "riadení zákazníka". Zákazníci a zisk, rentabilita. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00764-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 150.1 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1