Počet záznamov: 1  

Manažérstvo sťažností v sektore služieb - nevyužitá príležitosť?

  1. Názov Manažérstvo sťažností v sektore služieb - nevyužitá príležitosť?
    Preklad názvuComplaint management in service sector - no take chance?
    Autorské údajeMiroslav Hrnčiar
    Autor Hrnčiar Miroslav
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 16, č. 3 (2008), s. 29-32. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá manažment * služby * zákazníci * produkty * komunikácia
    AnotáciaSpätná väzba zo strany zákazníka. Zdroje údajov o zákazníkoch a produktoch. Využitie údajov zo sťažnosti od zákazníkov. Manažérstvo sťažností ako súčasť princípov CRM (koncepcia manažérstva vzťahu so zákazníkmi).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.