Počet záznamov: 1  

Ako si udržať dobrého zákazníka dlhodobo

  1. Názov Ako si udržať dobrého zákazníka dlhodobo
    Autorské údajeKatarína Teplická
    Autor Teplická Katarína
    Zdrojový dokument Zisk. Č. 6 (2009), s. 44-46. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * výrobky * starostlivosť o zákazníkov * systémy informačné * marketing mix * metódy plánovania
    AnotáciaStarostlivosť o zákazníka. Kľúčový faktor konkurencieschopnosti. Marketingová komunikácia. Systém CRM - customer relationship management. Zefektívnenie obchodných procesov. Manažérske informačné systémy LOTUS, MAGMA a iné. Zaradenie zákazníkov podľa metódy ABC. Tvorba stratégie TOP zákazníkov a zisk firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.