Počet záznamov: 1
Ako si udržať dobrého zákazníka dlhodobo
Názov Ako si udržať dobrého zákazníka dlhodobo Autorské údaje Katarína Teplická Autor Teplická Katarína Zdrojový dokument Zisk. Č. 6 (2009), s. 44-46. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * výrobky * starostlivosť o zákazníkov * systémy informačné * marketing mix * metódy plánovania Anotácia Starostlivosť o zákazníka. Kľúčový faktor konkurencieschopnosti. Marketingová komunikácia. Systém CRM - customer relationship management. Zefektívnenie obchodných procesov. Manažérske informačné systémy LOTUS, MAGMA a iné. Zaradenie zákazníkov podľa metódy ABC. Tvorba stratégie TOP zákazníkov a zisk firmy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-6
článok
Počet záznamov: 1