Počet záznamov: 1
Využívanie nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu na Slovensku
Názov Využívanie nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu na Slovensku Preklad názvu Exploitation of promotion mix in the Slovak destinations Autorské údaje Vanda Maráková Autor Maráková Vanda Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 10, č. 2 (2009), s. 157-167. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * mix komunikačný * komunikácia marketingová * integrácia * výskum * Slovensko Anotácia Integrovaná marketingová komunikácia stredísk cestovného ruchu. Tvorba vnútornej štruktúry komunikačného mixu pre konkrétny produkt strediska cestovného ruchu vo vzťahu ku komunikačným cieľom, ktoré vyplývajú z marketingových cieľov. Cieľ state, materiál a metodika skúmania. Výsledky a diskusia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-2
článok
Počet záznamov: 1