Počet záznamov: 1  

Využívanie nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu na Slovensku

  1. Názov Využívanie nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu na Slovensku
    Preklad názvuExploitation of promotion mix in the Slovak destinations
    Autorské údajeVanda Maráková
    Autor Maráková Vanda Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 10, č. 2 (2009), s. 157-167. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 1335-7069 Sch., tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * mix komunikačný * komunikácia marketingová * integrácia * výskum * Slovensko
    AnotáciaIntegrovaná marketingová komunikácia stredísk cestovného ruchu. Tvorba vnútornej štruktúry komunikačného mixu pre konkrétny produkt strediska cestovného ruchu vo vzťahu ku komunikačným cieľom, ktoré vyplývajú z marketingových cieľov. Cieľ state, materiál a metodika skúmania. Výsledky a diskusia.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1-2

    článok

    článok

    Do košíka