Počet záznamov: 1
Kellog on branding
Názov Kellog on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management Autorské údaje edited by: Alice M. Tybout and Tim Calkins, foreword by: Philip Kotler Ďalší autori Tybout Alice M. (Vedecký redaktor) Calkins Tim (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Hoboken : Wiley , 2005. - 334 s. ISBN 0-471-69016-3 , 978-0-471-69016-0 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobné * produkty * tovar * marketing * manažment * kultúra podniková * stratégia podnikateľská * značky kvality Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 843414
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 843414 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1