Počet záznamov: 1  

Kellog on branding

  1. Názov Kellog on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management
    Autorské údajeedited by: Alice M. Tybout and Tim Calkins, foreword by: Philip Kotler
    Ďalší autori Tybout Alice M. (Vedecký redaktor)
    Calkins Tim (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeHoboken : Wiley, 2005. - 334 s. , diagr., grafy, obr. sch., tab.
    ISBN0-471-69016-3, 978-0-471-69016-0
    PoznámkyRegister. Resumé.
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobné * produkty * tovar * marketing * manažment * kultúra podniková * stratégia podnikateľská * značky kvality
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra843414

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    843414OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne