Počet záznamov: 1  

Marketingové inštrumentárium v procese akceptácie projektov pri akcelerácii rozvoja zaostávajúcich regiónov

  1. Názov Marketingové inštrumentárium v procese akceptácie projektov pri akcelerácii rozvoja zaostávajúcich regiónov
    Preklad názvuMarketing instrumentary in the process of project acceptation within the acceleration of backwarded regions development
    Autorské údajeRóbert Štefko, Jozef Habánik, Ivana Šindleryová Butoracová
    Autor Štefko Róbert
    Spoluautori Habánik Jozef Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
    Šindleryová Butoracová Ivana
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 58, č. 5 (2010), s. 512-526. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2010. ISSN 0013-3035 Grafy, tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie projektové * marketing mix * regióny * Slovensko * vzdelávanie * manažment * marketing
    AnotáciaAnalytický pohľad a návrh koncepcie prepojenia dvoch oblastí - projektového manažmentu a marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: 1-5

    článok

    článok

    Do košíka