Počet záznamov: 1
Spokojnosť spotrebiteľa ako predpoklad úspechu podniku
Názov Spokojnosť spotrebiteľa ako predpoklad úspechu podniku Autorské údaje Katarína Babčaníková Autor Babčaníková Katarína Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 13-16. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * podnik Anotácia Pre podnik je najdôležitejší zákazník, ako odberateľ jeho výrobkov alebo služieb. Spokojnosť spotrebiteľa. Tvorba hodnoty a spokojnosť zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1