Počet záznamov: 1  

Competitive identity

  1. Názov Competitive identity : the new brand management for nations, cities and regions
    Autorské údajeSimon Anholt
    Autor Anholt Simon
    Vydavateľské údajeHoundmills : Palgrave Macmillan, 2007. - 134 s. , obr., pozn., tab.
    ISBN978-0-230-50028-0, 0-230-50028-5
    PoznámkyRegister.
    Druh dokumentuodborná publikácia
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá kraje * mestá * regióny * národ * identita * správa štátna * riadenie * diplomacia * marketing * meno obchodné * imidž * zvyklosti kultúrne * vzdelanie * krajiny tranzitívne
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 0, prezenčne 3
    Signatúra844956, 845786, 870986

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    845786SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    870986FMVKnižnica Fakulty medzinárodných vzťahovlen prezenčne
    844956OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne