Počet záznamov: 1
Faktory vzťahov so zákazníkmi v obchode
Názov Faktory vzťahov so zákazníkmi v obchode Súbežný názov The Factors of customer relations in business Autorské údaje Zuzana Francová, Dagmar Klepochová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 173-178. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Poznámky VEGA 1/0557/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * obchod * zákazníci * konkurencia * práca s verejnosťou * riadenie vzťahov so zákazníkmi * lojálnosť zákazníkov * hodnota * etika * estetika * ekológia Anotácia Východiská vzťahov v obchode. Tvorba vzťahov. Vzťahy so zákazníkmi. Vzťahy s konkurenciou. Vzťahy s verejnosťou. Normy správania s vplyvom na tvorbu vzťahov. Taktiky uplatňované pri tvorbe vzťahov. Hodnota a faktory pozitívneho vzťahu so zákazníkom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01434-013, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1