Počet záznamov: 1
Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu
Názov Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu Autorské údaje Jozef Gajdoš, Mária Dziváková Autor Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Dziváková Mária Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 6, č. 2-3 (2010), s. 4-9. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * menšiny národnostné * prieskum spotrebiteľský * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné Anotácia Kultúrne faktory a ich vplyv na spotrebiteľské správanie. Pojem spotrebiteľský etnocentrizmus a možnosť jeho merania pomocou modelu CETSCALE. Prezentácia celkových výsledkov hodnotenia etnocentrizmu slovenských spotrebiteľov vykonaného výskumu na vzorke 195 respondentov, ktorý sa uskutočnil v roku 2010. Vybrané zistenia sú porovnávané s dvoma inými výskumami vykonanými na Slovensku v ostatných rokoch. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02079-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 2-3
článok
Počet záznamov: 1