Počet záznamov: 1  

Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku

  1. Názov Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku
    Autorské údajeViliam Lendel, Milan Kubina
    Autor Lendel Viliam Fakulta riadenia a informatiky, Žilinská univerzita v Žiline
    Spoluautori Kubina Milan Fakulta riadenia a informatiky, Žilinská univerzita v Žiline
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Roč. 4, č. 4 (2008), s.18-24. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2008. ISSN 1336-5878
    PoznámkyPopis urobený: 29.11. 2010. - Názov z titulnej obrazovky
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing * podnik * riadenie vzťahov s dodávateľmi * tok informácií
    AnotáciaRiadenie vzťahov so zákazníkmi predstavuje kombináciu ľudí, procesov a technológie, ktorá sa snaží porozumieť zákazníkom podniku. Ide o integrovaný prístup riadenia vzťahov zameraný na udržanie zákazníkov a rozvíjanie vzťahov s nimi. Nie však každá implementácia CRM do podniku končí úspechom. Podnik musí byť veľmi dobre pripravený na možné riziká a problémy, ktoré môžu nastať v tomto procese. Príčiny zlyhania budovania systémov CRM na strane dodávateľa a na strane zadávateľa.
    URL http://ke.uniza.sk/application_data/ke/uploads/Data/casopis42008_new.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1