- Marketingmanagement v politice
Počet záznamov: 1  

Marketingmanagement v politice

  1. Title Marketingmanagement v politice
    Author infoBohumír Štědroň, Jana Halířová
    Author Štědroň Bohumír
    Co-authors Halířová Jana
    Source document Nové trendy - nové nápady 2010 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, Znojmo 18.-19. listopadu 2010. S. 458-463. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2010. ISBN 978-80-87314-12-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 32 - Politika
    Keywords politika * strany politické * voľby * kampane volebné * príjmy * výdavky * manažment * marketing * Česko
    AnnotationAnalýza súčasného trendu feudalizácie politickej moci. Príjmy vybraných politických strán v Českej republike a ich výdavky na voľby. Feudalizácia a degenerácia politickej moci. Navrhované zmeny v politickom systéme.
    DatabaseARTICLES

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.