Počet záznamov: 1  

Marketingmanagement v politice

  1. Názov Marketingmanagement v politice
    Autorské údajeBohumír Štědroň, Jana Halířová
    Autor Štědroň Bohumír
    Spoluautori Halířová Jana
    Zdrojový dokument Nové trendy - nové nápady 2010 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, Znojmo 18.-19. listopadu 2010. S. 458-463. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2010. ISBN 978-80-87314-12-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 32 - Politika
    Heslá politika * strany politické * voľby * kampane volebné * príjmy * výdavky * manažment * marketing * Česko
    AnotáciaAnalýza súčasného trendu feudalizácie politickej moci. Príjmy vybraných politických strán v Českej republike a ich výdavky na voľby. Feudalizácia a degenerácia politickej moci. Navrhované zmeny v politickom systéme.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.