Počet záznamov: 1
Efektívnejšia direct mailová kampaň
Názov Efektívnejšia direct mailová kampaň : aj tu treba dobrú myšlienku, dôslednú realizáciu a nové prístupy Autorské údaje Jana Škutková Autor Škutková Jana Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 3, č.Marec (2011), s. 68. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing priamy * komunikácia marketingová * propagácia priama * riadenie vzťahov so zákazníkmi * reklama * prezentácia * mailing Anotácia Schopnosť podnikateľov obzerať sa po nových možnostiach marketingovej komunikácie. Individuálne potreby klientov a listový alebo e-mailový direct marketing. Kvalitná webstránka a ponúkané produkty. Bonus spojený so službou. Oslovenie a získavanie klientov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2011: Január 2011-December/Január 2012
článok
Počet záznamov: 1