Počet záznamov: 1  

10 strategií pro ozdravení

  1. Názov 10 strategií pro ozdravení
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 4 (Duben 2011). - Praha : Economia, 2011
    TOP značky : společná příloha týdeníku Marketing & Media 17/2011 a měsíčníku Trend Marketing 4/2011. (2011), s. 8-9. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá predaj * predajcovia * značky výrobkov * efektívnosť * ceny * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing * internet
    AnotáciaRuth Saunders, správca spoločnosti Galleon Blue, radí, ako môžu značky s postupným ozdravovaním ekonomiky opäť prospievať. Dôležitosť inovácií. Optimalizácia postavenia značky. Viacej muziky za málo peňazí. Zlepšenie zákazníckej skúsenosti. Zvýšenie efektívnosti on-line kanálov. Správna cenová stratégia. Zvyšovanie efektivity predajcov. Lepšie riadenie vzťahov so zákazníkmi. Optimalizácia portfólia značky. Nové marketingové kanály.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.