Počet záznamov: 1  

City marketing a marketing obchodu

  1. Názov City marketing a marketing obchodu
    Autorské údajeKristína Viestová
    Autor Viestová Kristína
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 297-302. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    PoznámkyVEGA 2/0091/09
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá mestá * marketing mestský * marketing interaktívny * marketing služieb * marketing mix * stratégia podnikateľská * zámery podnikateľské * centrá obchodné * imidž * infraštruktúra
    AnotáciaMarketing mesta, city marketing, ako interaktívna súčasť marketingových disciplín. Vývoj marketingu obchodu, marketingu mesta a realizácie mestskej maloobchodnej siete. Marketingová subkoncepcia a hlavné funkčné články mesta. Marketingový mix city marketingu atmosféra, imidž, infraštruktúra.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.