Počet záznamov: 1  

Marketingový plán firmy - konkurenčná výhoda

  1. Názov Marketingový plán firmy - konkurenčná výhoda
    Súbežný názovThe Marketing plan of company - the competitive advantage
    Autorské údajePavol Serina
    Autor Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 7-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Obr.
    PoznámkyVEGA 1/0385/10. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * plán marketingový * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnotáciaMarketingové nástroje a podnety v procese inovovania na globálnej konkurenčnej úrovni. Praktické skúsenosti a využitie moderných metód zostavovania marketingového firemného plánu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01341-002, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka