Počet záznamov: 1  

Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť

  1. Názov Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť
    Autorské údajeIvan Bzdúšek
    Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. s. 77-98. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2 Grafy, tab.
    PoznámkyVEGA 1/0333/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok je súčasťou projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * maloobchod * správanie spotrebiteľa * zákazníci * predajne * stratégia marketingová
    AnotáciaPôvod slova imidž a jeho vývoj. Želaný imidž. Vnímaný imidž. Vytváranie pozitívneho imidžu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01584-008, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka