Počet záznamov: 1  

Potenciál eMarketingu

  1. Názov Potenciál eMarketingu
    Autorské údajeMária Szivósová
    Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 14. medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 10.-11. november 2011. S. [1-5]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3312-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * internet * stránky webové * práca s verejnosťou * reklama * podpora predaja
    AnotáciaNástroje eMarketingu: nástroje online public relations, internetovej reklamy, online direct marketingu, predaja na internete. Charakteristika, členenie a využitie jednotlivých nástrojov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02022-022, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.