Počet záznamov: 1
Corporate identity v retail marketingu
Názov Corporate identity v retail marketingu Súbežný názov Corporate identity in retail marketing Autorské údaje Michaela Rudašová Autor Rudašová Michaela Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 202-208. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá maloobchod * podnik * firmy * prostredie podnikateľské * stratégia podniková * komunikácia firemná * kultúra podniková * identita podniková * goodwill * imidž Anotácia Problematika uplatnenia firemnej identity v maloobchodnej sfére, vo veľkých podnikoch a organizáciách. Firemná filozofia, kultúra, komunikácia a firemný dizajn efektívne dopomáhajú k budovaniu pozitívneho imidžu v očiach verejnosti. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1