Počet záznamov: 1  

Významové aspekty podnikovej kultúry z pohľadu "3 Z" - zamestnávateľa, zamestnanca a zákazníka

  1. Názov Významové aspekty podnikovej kultúry z pohľadu "3 Z" - zamestnávateľa, zamestnanca a zákazníka
    Autorské údajeLenka Pčolinská
    Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument BEES (Business culture in enterprices within European Communication Space) : zborník z medzinárodnej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 13. - 14. decembra 2010 Košice. S. 199-205. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3134-4
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá kultúra podniková * identita podniková * zamestnávatelia * zamestnanci * zákazníci * značky výrobné * manažment
    AnotáciaPodniková kultúra a jej podstata a význam. Úrovne podnikovej kultúry. Podniková kultúra z pohľadu zamestnávateľa. Podniková kultúra z pohľadu zamestnanca. Zapojenie zamestnancov do podnikovej kultúry - employee engagement. Zamestnanci ako nositelia posolstva značky a podnikovej identity. Podniková kultúra z pohľadu zákazníka. Merateľnosť dosahu podnikovej kultúry.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01918-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka