Počet záznamov: 1  

Marketing v reálném čase

  1. Názov Marketing v reálném čase
    Autorské údajeMartin Holub
    Autor Holub Martin
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 11 (Listopad 2012), s. 18-19. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * kreativita
    AnotáciaRiadenie marketingu v reálnom čase a zmena prístupu k zákazníkom, produktom a zmena podoby marketingového mixu. Éra marketingu v reálnom čase ( v IT angličtine sa hovorí o Complex event processingu - CEP, alebo o in-memory computingu). Premeny marketingového mixu. Účinnosť marketingu v reálnom čase. Skúsenosti mobilného operátora Turkcell.
    URLhttp://trendmarketing.ihned.cz/c1-58678640-marketing-v-realnem-case
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.