Počet záznamov: 1  

Využitie mobilného marketingu prostredníctvom rozšírenej reality v cestovnom ruchu

  1. Názov Využitie mobilného marketingu prostredníctvom rozšírenej reality v cestovnom ruchu
    Súbežný názovUsing mobile marketing through enhanced Reality in tourism
    Autorské údajeMatej Held, Vladislav Mlynčár
    Autor Held Matej
    Spoluautori Mlynčár Vladislav EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. S. [1-9]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * siete mobilné * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * ruch cestovný
    AnotáciaCestovný ruch prostredníctvom mobilných a navigačných zariadení a využívanie prostriedkov mobilnej komunikácie. Zjednodušenie prísunu informácii priamo k návštevníkovi bez ohľadu na miesto pobytu. Rozvoj oblastí, ktoré sú úzko späté s využitím mobilných technológií.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01582-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.