Počet záznamov: 1
Marketingový mix a jeho prepojenie na spokojnosť klientov v konkrétnej firme
Názov Marketingový mix a jeho prepojenie na spokojnosť klientov v konkrétnej firme : bakalárska práca Autorské údaje Miriama Kuruczová, školiteľ: Marína Korčoková Autor Kuruczová Miriama Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 65 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 870580
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 368.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1