Počet záznamov: 1  

Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov

  1. Názov Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov
    Autorské údajeMarian Toman
    Autor Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 : Bratislava, september 2013. S. 129-138. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
    PoznámkyVEGA 1/0039/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá systémy informačné geografické * marketing územia * báza dát * analýzy * konkurencieschopnosť
    AnotáciaGeografický informačný systém (GIS) ako nástroj geomarketingu. Charakteristika a využitie geomarketingu. Geografický informačný systém a jeho aspekty. Získavanie dát - databázový aspekt. Analýza údajov - analytický aspekt.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00892-007, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.