Počet záznamov: 1
Ekonomické a podnikateľské prostredie európskeho trhu
Názov Ekonomické a podnikateľské prostredie európskeho trhu Autorské údaje Eva Hvizdová ml. Autor Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 71-83. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá prostredie ekonomické * prostredie podnikateľské * Európska únia * trh spoločný * ukazovatele ekonomické * konkurencieschopnosť Anotácia Analýza vybraných základných ekonomických ukazovateľov trhu Európskej únie. Mikroekonomická analýza - konkurencieschopnosť podnikov v nadväznosti na podnikateľské prostredie EÚ. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02144-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1