Počet záznamov: 1  

Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi

  1. Názov Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi
    Preklad názvuInternet Marketing in Current Business Theory and Practice
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Mária Spišiaková
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 3 (2014), s. 14-21. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2014. ISSN 1805-0603
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
    PoznámkyVEGA 1/0100/13
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * internet * stránky webové * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * siete sociálne * podnik malý * podnik stredný * prieskum * Slovensko
    AnotáciaVývoj a rastúci význam internet marketingu. Web stránka ako základný komunikačný nástroj internet marketingu. Využívanie internet marketingu v malých a stredných podnikoch v Slovenskej republike - výsledky prieskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01023-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF715.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.