Počet záznamov: 1  

Remuneration of employes as tool of personnel marketing

  1. Názov Remuneration of employes as tool of personnel marketing
    Preklad názvuOdmena zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu
    Autorské údajeZuzana Joniaková
    Autor Joniaková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Personnel marketing and personnel management - applied zones : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. S. 27-66. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014 / Szarková Miroslava ; Andrejčák Martin ; Szarková Miroslava ; Kita Pavol. ISBN 978-80-225-4017-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    PoznámkyVEGA 1/0053/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Heslá odmeňovanie * marketing personálny * manažment personálny * odmeny výkonnostné
    AnotáciaPersonálny manažment a význam odmeňovania zamestnancov v personálnom marketingu. Externá konkurenčná výhoda odmeňovacieho systému firmy. Diskriminácia v odmeňovaní. Rola miezd v odmeňovacom systéme a správne formy mzdového ohodnotenia. Transparentnosť v odmeňovacom systéme a komunikácia so zamestnancom. Princíp výkonnosti v odmeňovaní. Situácia s odmeňovaním zamestnancov na Slovensku a jej slabiny.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01934-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.