Počet záznamov: 1
Online marketing: anatómia vstupných stránok (landing pages)
Názov Online marketing: anatómia vstupných stránok (landing pages) . 6 Autorské údaje Martina Drahošová, Peter Balco Autor Drahošová Martina Spoluautori Balco Peter Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 8 (2016), s. 64-66. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * mix komunikačný * marketing elektronický * riadenie vzťahov so zákazníkmi * stránky webové Anotácia Pokračovanie článku s predchádzajúceho čísla. Ďalšie kroky v procese premeny návštevníkov na potenciálnych zákazníkov (leadov). Čo všetko by mala obsahovať a ako by mala vyzerať dobrá vstupná stránka a stránka s poďakovaním. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-12
článok
Počet záznamov: 1