Počet záznamov: 1  

Online marketing: anatómia vstupných stránok (landing pages)

  1. Názov Online marketing: anatómia vstupných stránok (landing pages) . 6
    Autorské údajeMartina Drahošová, Peter Balco
    Autor Drahošová Martina
    Spoluautori Balco Peter
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 8 (2016), s. 64-66. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * mix komunikačný * marketing elektronický * riadenie vzťahov so zákazníkmi * stránky webové
    AnotáciaPokračovanie článku s predchádzajúceho čísla. Ďalšie kroky v procese premeny návštevníkov na potenciálnych zákazníkov (leadov). Čo všetko by mala obsahovať a ako by mala vyzerať dobrá vstupná stránka a stránka s poďakovaním.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.