Počet záznamov: 1  

Marketing našej súčasnosti

  1. Názov Marketing našej súčasnosti
    Autorské údajeRóbert Štefko a kolektív, recenzovali: Jaroslav Kita, Jiří Kern, Zoltán Rózsa
    Autor Štefko Róbert
    Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Bačík Radovan
    Ferencová Martina
    Gburová Jaroslava
    Keruľ Rastislav
    Pollák František
    Suhányi Ladislav
    Fedorko Igor
    Fedorko Richard
    Mudrík Martin
    Zajacová Lenka
    Ďalší autori Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kern Jiří (Recenzent)
    Rózsa Zoltán (Recenzent)
    Korporácia Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu
    Vydavateľské údajePrešov : Bookman , 2013. - 483 s. [24,15 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-89568-99-4
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * analýza swot * systémy informačné * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * marketing mix * produkty * politika cenová * komunikácia marketingová * reklama * vzťahy s verejnosťou * podpora predaja * predaj * riadenie predaja * marketing elektronický * distribúcia * marketing personálny * plánovanie * stratégia marketingová * marketing medzinárodný * kódexy etické
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02230-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.