Počet záznamov: 1  

Refining digital marketing taxonomies: advertising platforms and digital metrics

  1. Názov Refining digital marketing taxonomies: advertising platforms and digital metrics
    Preklad názvuVylepšenie taxonómií v digitálnom marketingu: reklamné platformy a digitálne metriky
    Autorské údajeMartin Kuchta, Andrej Miklošík
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part I.. Pp. 175-185 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Matúš Jozef ; Mendelová Dáša ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-840-0. ISSN 1339-5726
    Poznámky2015-PSD-PAV-02. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * marketing elektronický * meranie
    AnotáciaKategorizácia platforiem digitálnej reklamy. Vytvorenie taxonómie digitálnych metrík používaných na meranie efektívnosti kampaní v oblasti digitálnej komunikácie. Rozdelenie metrík do kategórií, zistenie nezrovnalostí metrík v rámci vybraných platforiem.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00107-005, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti2.6 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1