Počet záznamov: 1  

Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected tourism entities

  1. Názov Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected tourism entities
    Preklad názvuMultifaktorová analýza online reputácie ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti vybraných turistických entít
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Ľudovít Nastišin
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Nastišin Ľudovít
    Zdrojový dokumentProceedings of the third international conference on emerging research paradigms in business and social science [ERPBSS 2015] : November 24-26, 2015, Dubai, United Arab Emirates. Pp. 116-129 online. - Dubai : Middlesex University Dubai, 2015 ; International conference on emerging research paradigms in business and social science [ERPBSS 2015]. ISBN 978-948-18-984-4
    PoznámkyVEGA 1/0145/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené Arabské Emiráty
    Heslá marketing * internet * siete sociálne * konkurencieschopnosť * ruch cestovný * hotely * analýza štatistická * Slovensko
    AnotáciaReputácia v kontexte dôvery. Klasifikácia modelov založených na dôvere a reputácii. Od imidžu k reputácii. Reputácia v online prostredí. Analýza online reputácie 17 slovenských hotelov podľa hodnotení na serveroch Booking, TripAdvisor, Facebook a Google. Celková online reputácia (total online reputation, TOR). Manažment online reputácie (online reputation management, ORM).
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01985-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.