Počet záznamov: 1
Typologie zákazníka - jak sa vyvíjejí přístupy k „přihrádkám na lidi"?
Názov Typologie zákazníka - jak sa vyvíjejí přístupy k „přihrádkám na lidi"? Autorské údaje Jitka Vysekalová Autor Vysekalová Jitka Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 2 (2017), s. 6-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * typológia * zákazníci * segmentácia trhu * psychológia ekonomická Anotácia Dôležitým predpokladom pre získanie a udržanie zákazníkov je pochopenie ich potrieb, túžob a hodnôt. Cieľom segmentačných analýz je identifikácia základných typov nakupujúcich, porovnanie ich požiadaviek s ponukou a doporučenie optimálnej ponuky jednotlivým cieľovým skupinám. Typológiu nemôžeme predvídať s naprostou istotou, ale je nevyhnutná pre segmentáciu trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4 + 1príl.
článok
Počet záznamov: 1