Počet záznamov: 1  

Typologie zákazníka - jak sa vyvíjejí přístupy k „přihrádkám na lidi"?

  1. Názov Typologie zákazníka - jak sa vyvíjejí přístupy k „přihrádkám na lidi"?
    Autorské údajeJitka Vysekalová
    Autor Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 2 (2017), s. 6-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * typológia * zákazníci * segmentácia trhu * psychológia ekonomická
    AnotáciaDôležitým predpokladom pre získanie a udržanie zákazníkov je pochopenie ich potrieb, túžob a hodnôt. Cieľom segmentačných analýz je identifikácia základných typov nakupujúcich, porovnanie ich požiadaviek s ponukou a doporučenie optimálnej ponuky jednotlivým cieľovým skupinám. Typológiu nemôžeme predvídať s naprostou istotou, ale je nevyhnutná pre segmentáciu trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4 + 1príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.