Počet záznamov: 1
Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem
Názov Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem Autorské údaje Jan Koudela Autor Koudela Jan Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 25, č. 3 (2018), s. 34-35. - Praha : 4H production, 2018. ISSN 1212-4273 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá inteligencia umelá * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * bankovníctvo * spokojnosť zákazníkov Anotácia Interaktívne technológie v podobe inteligentných konverzačných robotov (tzv. chatbotov) si nachádzajú cestu do oblasti bankovníctva. Konverzačné roboty sú softvérové riešenia založené na umelej inteligencii (IA), ktoré poskytujú služby s nižšími finančnými nákladmi a s nenáročnou obsluhou. Pre banky je dôležité motivovať svojich klientov aby využívali službu chatbota, napr. znížením popatkov. Nevyhnutnosť je vopred si stanoviť všetky požiadavky na bankového robota, od zvolenej technológie, po osobnosť robota či históriu dát. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-5 + 5príl.
článok
Počet záznamov: 1