Počet záznamov: 1  

Adaptation of Key Factors of Retail Management in Central and Eastern European Fast-moving Consumer Goods Retail Companies

  1. Názov Adaptation of Key Factors of Retail Management in Central and Eastern European Fast-moving Consumer Goods Retail Companies
    Preklad názvuPrispôsobenie kľúčových faktorov maloobchodného manažmentu v stredo- a východoeurópskych spoločnostiach s rýchlo sa rozvíjajúcim spotrebným tovarom
    Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. P. 320-330 CD-ROM. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018 / Černá Iveta ; Bolotov Ilya ; Grmelová Nicole ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá maloobchod * tovar spotrebný * manažment * východná Európa * stredná Európa
    AnotáciaIdentifikácia kľúčových faktorov maloobchodného manažmentu v segmente najúspešnejších rýchlo sa rozvíjajúcich spotrebných tovarov (FMCG) a analýza prispôsobenia ich sadzieb v strednej a východnej Európe.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00241-009, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF242.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.