Počet záznamov: 1
Retail manažment vybraného produktu IKT a stanovenie prijateľného cenového pásma
Názov Retail manažment vybraného produktu IKT a stanovenie prijateľného cenového pásma Súbežný názov Retail Management of Selected ICT Product and Determining Acceptable Price Rang Autorské údaje Vanda Lieskovská, Silvia Megyesiová Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého workshopu, 12. apríl (duben) 2018, Košice, Slovenská republika. S. 99-106 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kršák Branislav ; Mesároš Peter ; Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S Medzinárodný vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4501-3 Poznámky 1/0376/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * produkty * ceny * citlivosť * šport * firmy * ponuka * trh * testy Anotácia Špecifický produkt z kategórie smart produktov - smart náramok - základné charakteristiky. Využitie v športových aktivitách u profesionálnych športovcov na monitorovanie a zaznamenávanie ich aktivity. Retail manažment nositeľných zariadení - inteligentných hodiniek a náramkov. Cenová politika vybranej kategórie produktu. Test cenovej citlivosti smart náramku. Výsledky testu cenovej citlivosti pre smart náramok. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00597-008, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 486.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1