Počet záznamov: 1
Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru
Názov Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru Preklad názvu Marketing of Territorial Unit as a Unit of Living Space Autorské údaje František Olšavský Autor Olšavský František Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 4 (2019), s. 25-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá imidž * jednotky územné štatistické * mestá * marketing Anotácia Význam marketingu a imidžu mesta pri presadzovaní hodnôt miesta resp. mesta u cieľových skupín: občania, návštevníci, podnikatelia a zamestnanci. Príklad mesta Bratislava a prezentovanie výstupov hodnotenia miest v medzinárodných rebríčkoch s odhadom na potenciálny dopad u cieľových skupín. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 186.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1