Počet záznamov: 1
Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science
Názov Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science Preklad názvu Používanie prispôsobeného štýlu učenia a technológie v triede Google na preklenutie vedomostnej medzery v informatike Autorské údaje Zhanat Kopeyev, Akan Mubarakov, Jaroslav Kultan, Gaukhar Aimicheva, Yessenkeldy Tuyakov Autor Kopeyev Zhanat Spoluautori Mubarakov Akan Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Aimicheva Gaukhar Tuyakov Yessenkeldy Zdrojový dokument International Journal : Emerging Technologies in Learning. Vol. 15, no. 2 (2020), pp. 118-129. - Vienna : International Association of Online Engineering. ISSN 1863-0383 Poznámky Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rakúsko Heslá informatika * technológie informačné * vzdelanie * vedomosti * Kazachstan Anotácia Článok je venovaný výzve preklenutia vedomostnej priepasti o informatike v kontexte kazašského vzdelávania. Autori diskutujú o hlavných príčinách medzery vo vedomostiach o informatike u študentov prvého ročníka a navrhujú vhodnú výučbu na riešenie naznačenej výzvy. Uvažované vyučovanie je založené na princípe nadväznosti na vyučovanie, ktorý poskytuje koreláciu medzi rôznymi úrovňami vzdelávania a zvyšuje efektivitu vyučovania. Rôzne úrovne študijných výsledkov študentov v oblasti informatiky sa považujú za jednu z najdôležitejších príčin skúmanej výzvy. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00923-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 947.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1