Počet záznamov: 1  

Evropské marketingové prostředí

  1. Názov Evropské marketingové prostředí
    Autorské údajeMiroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka
    Autor Foret Miroslav
    Spoluautori Šašinka Oldřich
    Procházka Petr
    Vydavateľské údajePraha : Computer Press , 1999. - 100 s.
    Edícia Business books , Evropská unie
    ISBN80-7226-203-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá prostredie ekonomické * trh * globalizácia hospodárstva * Európska únia * súťaž hospodárska * úpravy právne * Česko * koncepcie * marketing * bilancia obchodná * spotrebitelia * predajne * supermarkety * tovar * kultúra podniková * identita podniková * imidž * ciele podnikové * poľnohospodárstvo * potravinárstvo * politika poľnohospodárska
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra764569

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    764569SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.