Počet záznamov: 1  

Zážitek a dobrodružství jako základ spokojenosti zákazníka s produktem cestovního ruchu

  1. Názov Zážitek a dobrodružství jako základ spokojenosti zákazníka s produktem cestovního ruchu
    Preklad názvuAn Experience and adventure as a basis for the satisfaction of a client with tourist products
    Autorské údajeHalina Kotíková
    Autor Kotíková Halina
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 33, č. 1 (2000), s. 12-16. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * produkty * zákazníci * potreby * dovolenka * pojmy * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaPod pojmom produkt cestovného ruchu sú zahrnuté všetky nemateriálne zložky ku ktorým patrí zážitok a dobrodužstvo, ktoré sú jedným z faktorov určujúcich spokojnosť zákazníka. Dokumentovanie aplikácie Maslowovej teórie potrieb na cestovný ruch. Pyramída potrieb podľa Maslowa, ku ktorým sú priradené i jednotlivé zložky ponuky cestovného ruchu. Atribúty, ktoré vymedzujú zážitok. Charakteristické znaky dobrodužstva ako súčasti produktu cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.